Kuld T5 - født d. 15. november 2020
Blue Stone's Libby
Black berkshire silvermane harley dumbo 8. februar 2020 Libby er en virkelig dejlig og blid pige, der springer frem til lågen så snart hun ser mig, så skal der hygges og hun kvittere gerne med et kys eller 2. Hun er et roligt væsen, der bare tager alt med ophøjet ro <3 Hun har en rigtig fin størrelse, fin og blød pels. |
Alenya's Leland Gallo
Russian blue variegated dumbo 22. september 2018 Gallo er en smuk herre, der tager tingene stille og roligt, han har aldrig travlt med noget. Ikke en af de første ved lågen, han kommer roligt luntene hen for at få et nus og så venter han altid på en ekstra godbid <3 Den helt store putterøv i buret, elsker at ligge tæt og hygge med hvem end der gider putte <3 |
BSR Libby og Alenya's Leland Gallo
Fænotype: Black, russian blue - (muligvis mink og dove) Aftegning: Berkshire og hooded Pels: Glat og silvermane Ører: Dumbo Kuldtema: Danske prinser og prinsesser Formålet med parringen er at udnytte harley delen bag Gallo. Jeg har forsøgt at få det frem i en anden parring, men der kom ingen harley derfra. Gallo har fædret 1 kuld som indtil videre stadig udvikler sig godt og er nogle skønne individer, så jeg er spændt på hvilke dejlige unger de her 2 kan lave sammen. Libby's søster har lavet rimelig mange mink i hendes kuld og vi har lidt en mistanke om at deres mor har været Dove silvermane og ikke blue silvermane som vi har fået af vide, men det kan den her parring muligvis give os en tydeligere ide om.
|
15. november 2020
Så fødte Libby. Der er kommet 4 lækre flødeboller, 1 dreng og 3 piger. Det ser ud til at alle 4 er harley, men det virker lidt for godt til at være sandt, så jeg ser lige tiden an :P Libby passer godt på hendes unger, de har fine fyldte mælkemaver og bliver nusset godt om <3 |
|
22. november 2020
Libby er så sød en mor, hun passer og plejer ungerne rigtig godt. De er da også blevet noget så fine. Jeg glæder mig virkelig meget til de får mere pels, har virkelig savnet at have harleyunger <3 Og så er jeg noget så spændt på deres personligheder, når de begynder at komme frem. Håber de bliver lige så lækre som deres forældre :D |
|
6. december 2020
Pelsklumperne vokser godt til og er bare nogle virkelig lækre og blide basser. Jeg er dybt forelsket i dem og nyder bare deres helt rolige personlighed <3 De bliver smukkere og smukkere og silvermane ungerne er SILKE bløde, det er helt vildt hvor bløde de er <3 |
|
22. december 2020
.. blev søndag skilt fra sine søstre og mor og sat sammen med de andre unger fra Candy og de sidste 3 fra Lotus. Han er noget så rolig en dreng, der bare tager tingene helt stille og roligt.
Tøserne er livlige, elsker opmærksomhed, men man mærker samtidig en ophøjet ro og selvtillid fra dem. De er virkelig lækre alle 3 og jeg nyder dem hver dag. Jeg er glad for min beslutning om at beholde alle 3, for de er virkelig dejlige på hver deres måde <3
.. blev søndag skilt fra sine søstre og mor og sat sammen med de andre unger fra Candy og de sidste 3 fra Lotus. Han er noget så rolig en dreng, der bare tager tingene helt stille og roligt.
Tøserne er livlige, elsker opmærksomhed, men man mærker samtidig en ophøjet ro og selvtillid fra dem. De er virkelig lækre alle 3 og jeg nyder dem hver dag. Jeg er glad for min beslutning om at beholde alle 3, for de er virkelig dejlige på hver deres måde <3
Camilla Bendix Rasmussen / Alenya © 2008
Copyrigth: Billeder og tekst fra denne side må ikke kopieres uden tilladelse
Copyrigth: Billeder og tekst fra denne side må ikke kopieres uden tilladelse